Haber

Türkiye’nin ‘En İtibarlı Markaları’ açıklandı

Türkiye Prestij Akademisi tarafından bu yıl 12.’si düzenlenen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nın sonuçları açıklandı. Türkiye İstatistik Kurumu tarafından “Türkiye Örneği” olarak kabul edilen 26 bölge ve 72 ilde 15 Aralık 2022-15 Ocak 2023 tarihleri ​​arasında yaklaşık 15 bin kişi ile gerçekleştirilen araştırmada; Ana ve alt branşları ile toplam 66 farklı segmentte markaların prestij derecelendirmesi yapılarak Türkiye’nin saygın markaları belirlendi.

Türkiye genelinde rastgele seçim yöntemiyle belirlenen 15 bin kişinin bilgisayar destekli telefon görüşme yöntemi olan CATI ile arandığını belirten İtibar Akademisi Başkanı Ertan Acar, “Dünyanın birçok ülkesinde uygulanan bu modeli yeniden düzenledik. Türkiye’nin yapısal özelliklerine uygun.Araştırma sayesinde firmalarımız kurum ücretlerini artırmayı hedefliyorlar.Nasıl bir yol haritası izlemeleri gerektiğini belirleyebilecekler.İtibar Endeksi ekonomik ve finansal olarak belirli segmentlerde uygulanıyor. ‘Türkiye İtibar Endeksi’ ile prestij oluşumuna ve gelişimine etki eden değişken ve faktörlerin izlenmesi ve değerlendirilmesi için alt yapı sağlıyoruz. müşterilerin gözünde öne çıkmak.”

ARAŞTIRMANIN ORTAĞI OLMAKTAN MUTLUYUZ

Beykoz Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Durman, Türkiye İtibar Endeksi Araştırması sonuçlarının açıklanmasıyla ilgili olarak şunları söyledi:

“Türkiye Prestij Akademisi’nin yaptığı araştırmada 66 farklı branştan firma yer alıyor. Tüketicilerin yaptığı değerlendirmelerin sonuçları markaların ve bizim açımızdan son derece değerli. Çünkü Beykoz Üniversitesi iş dünyası ile iç içe bir üniversite. Bu nedenle segmentler ölçeğinde yapılan araştırmaları önemsiyoruz: “İş dünyasındaki tüm gelişmeleri profesyonel iş hayatına hazırlarken yakından takip ediyoruz. Bu yıl 12.’si düzenlenen Türkiye Prestij Endeksi Araştırması’na partner olmaktan mutluluk duyuyoruz.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu