İçerik

YouTube, Hikayeler Özelliğini Kapatıyor

YouTube, 2017’de diğer platformlarda gördüğümüze benzer. Hikayeler Başlangıçta “makaralar” olarak adlandırılan özellik; ancak daha sonra “hikayeler” olarak anılan özellik, bir yıl sonra mutlaka abonesi olanlar için kullanıma sunuldu ve o zamandan beri kullanılıyor.

Ancak şirket tarafından bugün yapılan bir açıklama, YouTube’daki “hikayeler” özelliğinin kapatılacağını gösterdi. Buna kıyasla 26 Haziran’dan sonra platformda hikaye paylaşımı yapılamayacak.

YouTube, Shorts gibi özelliklere ağırlık vermek için bu kararı aldı

Yalnızca YouTube Hikayeleri özelliği 10 binden Daha aboneleri olan içerik oluşturucuların kullanımına sunuldu. Bu şekilde yapılan paylaşımlar, Instagram’da olduğu gibi bir süre sonra mutlaka kaybolacaktı. Ama burada mühlet 24 saat değil, 7 gündü . YouTuber’ların da özelliği kanallarının reklamını yapmak, haber paylaşmak ya da içeriklerinin kamera arkasını göstermek gibi birçok farklı amaç için kullanması amaçlandı.

Ancak, özellik Bekleneni tam olarak karşılamadı . Bugün baktığımızda çok az içerik üreticisinin YouTube’da story atmayı tercih ettiğini görebiliriz. YouTube’un kendisi bile bu özellik hakkında fazla konuşmamayı seçti.

YouTube da TikTok gibi bu kararı aldı. şortve bu, içerik üreticilerinin gönderilerini takipçileriyle hızlı bir şekilde paylaşmasına olanak tanır. topluluk gönderileri ”Kilo almak için neler gerektiğini ifade ediyor. Platform, topluluk gönderisinin ve Shorts içeriğinin hikayelerden daha fazla yorum ve beğeni aldığını söyledi. başarılı olamadıO da itiraf ediyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu